Võrreldes eelmise aasta alguskvartaliga kasvatas Lufthansa Cargo oma kaubaveomahte viiendiku jagu, teatab Transport Weekly.
Kui 2009. aasta I kvartalis vedas firma kaupa ja posti 326 907 tonni siis selle aasta I kvartalis 390 000 tonni ehk 19,3% rohkem.
Suurimad kasvud olid USA liinidel (+27,8%) ja Aasias/Vaikse ookeani regioonis (+21,7%).
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.