• 13.04.10, 16:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Volvole ots peale?

Volvo tulevik on ikka üsna tume. Hiinalsed tõtt-öelda ei teagi, mida rootslaste senise rahvusliku uhkusega peale hakata, teatab Kauppalehti.
Hiljuti hiinlastele müüdud autotootja lubasid ostjad jätta alles iseseisva tootmisüksusena, kuid nüüd on olukord muutumas.
Volvo iseseisev tulevik hiinlaste autotootja Zhejiang Geely Holding Group Co koosseisus on juba muutunud küsitavaks. Geely on andnud mõista, et Volvo ehk siiski ei jätka iseseisva ettevõttena.
Geely tegevjuhi jutust ilmnes, et hiinlastel on üsna kindel plaan lähiaastatel Volvo iseseisva tootmisüksusena üldse kinni panna.
Veel märtsi lõpus olid Volvo insenerid ja teised töötajad tehase hiinlastele müügi vastu. Põhjusena nimetati teadmatust, mis plaanid Geelyl täpselt on.
Samas selle aasta jaanuaris lubas Geely, et osa Volvo ettevõttest jääb Rootsisse alles. Rootsisse lubati jätta peakorter ja arendusosakond. Tootmine lubati kolida täielikult Pekingisse, kus pidi hakkama aastas valmima 300 000 Volvo märki kandvat sõidukit. See tähendaks Geelyle autotootmise kahekordistumist, mistõttu tuleb ehitada ka uus tehas.

Seotud lood

  • toostusuudised.ee
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele