Volvo tulevik on ikka üsna tume. Hiinalsed tõtt-öelda ei teagi, mida rootslaste senise rahvusliku uhkusega peale hakata, teatab Kauppalehti.
Hiljuti hiinlastele müüdud autotootja lubasid ostjad jätta alles iseseisva tootmisüksusena, kuid nüüd on olukord muutumas.
Volvo iseseisev tulevik hiinlaste autotootja Zhejiang Geely Holding Group Co koosseisus on juba muutunud küsitavaks. Geely on andnud mõista, et Volvo ehk siiski ei jätka iseseisva ettevõttena.
Geely tegevjuhi jutust ilmnes, et hiinlastel on üsna kindel plaan lähiaastatel Volvo iseseisva tootmisüksusena üldse kinni panna.
Veel märtsi lõpus olid Volvo insenerid ja teised töötajad tehase hiinlastele müügi vastu. Põhjusena nimetati teadmatust, mis plaanid Geelyl täpselt on.
Samas selle aasta jaanuaris lubas Geely, et osa Volvo ettevõttest jääb Rootsisse alles. Rootsisse lubati jätta peakorter ja arendusosakond. Tootmine lubati kolida täielikult Pekingisse, kus pidi hakkama aastas valmima 300 000 Volvo märki kandvat sõidukit. See tähendaks Geelyle autotootmise kahekordistumist, mistõttu tuleb ehitada ka uus tehas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.