Lätlaste lennufirma plaanib rajada Soomesse uue sõlmjaama, kuid selleks kulub raha mitu miljardit ja veel uusi lennukeid on ka vaja, ilmneb Kauppalehtist.
Seni on sõlmjaama kanditaatidena kaalukausil Tampere ja Oulu. airBalticu kommertsjuht Tero Taskila lubas, et otsus
langeb selle aasta lõpuks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Kavatsuse realiseerimine nõuab lennujaama 3,12 miljardi krooni suurust rahapaigutust ning uusi lennukeid tuleb osta vähemalt 3 või 4," sõnas ta.
Plaanide järgi peaks lennufirma suunama lennud oma kodumaalt sõlmjaama ja sealt edasi otselendudena Euroopa erinevatesse kohtadesse.
Viimasel ajal on airBaltic paisutanud oma lennuvõrku Soomes jõudsalt. Sel aastal on teatatud 10 uue liini avamisest.
Soomest tulevad Riiasse ja Talinna liinid Helsingist, Kuopiost, Kuusamost, Lappeenrantast, Oulust, Tamperest, Turust ja Vaasast. Osa lende on Soomes sisemaised. Plaanis on avada liinid Rovaniemist Tamperesse ja Riiasse ning Oulust Stockholmi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Peale Eesti lennuturu "päästmise" tuleb airBalticu sõnul nüüd "päästa" ka Soome lennuturg. Algatuseks alates tänasest lubab lennufirma viia Tallinnast Tamperesse 300 krooniga, ilmneb portaalist Transport Weekly.
Vallutades Soomet just alates väikelinnadest, kavatseb airBaltic muuta selle riigi oma põhituruks, kuhu tuleb ka sõlmjaam, teatab Kauppalehti.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.