Eesti sisest pakiveoturgu iseloomustas juba teist aastat järjest mahtude langus.
DPD Eesti arendusjuhi Rainer Rohtla sõnul iseloomustas 2009. aastat pidev mahtude langus pakiveo turul ja seda kõigis segmentides.
Saadetiste arvult (üks saadetis võib sisaldada ka mitut pakki) kaotas eelmisel aastal kõige enam Eesti Post. Saadetiste arv langes võrreldes 2008. aastaga 31% (2009. aastal kokku 815 000 saadetist). DPS Eesti kaotas saadetistes 17% (2009. aastal kokku 568 000 saadetist) ja G4S 13% (2009. aastal kokku 177 100 saadetist).
Ülevaadet Eesti sisest pakiveoturust saab lugeda märtsis ilmunud Äripäeva infolehest Transport ja Logistika ning 24. märtsil ilmuvast Äripäeva kuukirjast Logistika.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.