Eesti sisest pakiveoturgu iseloomustas juba teist aastat järjest mahtude langus.
DPD Eesti arendusjuhi Rainer Rohtla sõnul iseloomustas 2009. aastat pidev mahtude langus pakiveo turul ja seda kõigis segmentides.
Saadetiste arvult (üks saadetis võib sisaldada ka mitut pakki) kaotas eelmisel aastal kõige enam Eesti Post. Saadetiste arv langes võrreldes 2008. aastaga 31% (2009. aastal kokku 815 000 saadetist). DPS Eesti kaotas saadetistes 17% (2009. aastal kokku 568 000 saadetist) ja G4S 13% (2009. aastal kokku 177 100 saadetist).
Ülevaadet Eesti sisest pakiveoturust saab lugeda märtsis ilmunud Äripäeva infolehest Transport ja Logistika ning 24. märtsil ilmuvast Äripäeva kuukirjast Logistika.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.