Tallinna Sadama kommertsjuhi Erik Ringmaa sõnul on hiinlaste eesmärk teha läbi Eesti konteinervedusid.
"See on Lianyungangi Sadama delegatsioon, kes tuleb uurima konteinerrongi käivitamist Hiina ja Euroopa vahel," selgitas Ringmaa. "Europe-Asia Land Bridge’i " loomine peaks moodustama konteinerrongiliini selle Hiina sadama ja Tallinna Sadama vahel. "Eks need eelkõige ajatundlikud kaubad ole," kergitas ta tulevastelt vedudelt saladuskatet.
Teisalt toimivad teatud veod Hiina ja Eesti vahel juba praegugi. Kuid nüüd on tegemist juba uue kategooriaga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kui suured saavad olema mahud?
"Vara veel öelda," kostis Ringmaa napilt.
Samas pole nüüd tulev delegatsioon seotud sügisel Tallinna Sadamat väisanud Hiina asepeaministri juhitud delegatsiooniga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.