ASi Tallinna Lennujaam juhatuse esimees Rein Loik põhjendas jaanuari kaubakasvu eelneva kesise aasta ja 2 uue laoga.
"Lennujaamal valmis eelmisel aastal 2 uut lennukaubaladu, nüüd on neid kokku 4. Eelmisel aastal oli üle maailma suur lennukaubaveo langemine, see aasta on alanud tõusuga," selgitas ta Tallinna Lennujaama head lennukauba mahu kasvu jaanuaris. See kasv oli 15,3%.
Samas jäi ta selle muidu ilusa kasvunumbri suhtes ettevaatlikuks - veel vara hõisata.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Nelja kaubalaoga korraldab Tallinna Lennujaam transiitkaubandust, milles kasutatakse suuri kaubalennukeid. Näiteks 2009. aastal oli Tallinna Lennujaama kaubvavedu umbes 20 000 tonni, mis on kaks korda suurem, kui Riia ja Vilniuse kaubavedu kokku, seletas Loik. "Oleme Riia ja Vilniuse osas edukamad," lisas ta vaoshoitult.
Erinevalt Tallinnast toimub näiteks Riia ja Vilniuse lennujaamades kaubavedu reisilennukitega. Kui reisijatevoogusid on keeruliosem suunata, siis kaubavoogude suunamisel loeb tihti kiirus ja valmisolek kaupa maha laadida ja peale laadida.
Võrreldes Riia ja Vilniuse jaamadega on Tallinna Lennujaam reisijateveos vähem edukas, kuid edukam kaubaveos.
Samas vaatas Loik lennukaubanduse arengule sellel aastal lootusrikkalt, areng toob palju positiivset.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.