Euroopa suurim maanteevedude ja raudteevedude ühendaja pääses ennustatud viiendiklangusest kergemalt, teatab Railway Market.
Kui Euroopa intermodaalse veo operaator Kombiverkehr ennustas maailma veoturu põhjal aastaks 2009 languseks 20%, siis tegelikkuses oli see 16%.
Frankfurdis asuv firma liigutas eelmisel aastal maantevedudest raudteevedudesse 855 553 veokikoormat, mis on võrdne 1,7 miljoni 20-jalase konteineriga. Aastal 2008 oli see näitaja siis 2,0 miljonit.
Oodatust parema tulemuse põhjustas eelmise aasta viimastel kuudel, siis IV kvartalis kasvama hakanud nõudlus näiteks kemikaalide, autode ja terase vallas.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.