Taani laevandushiid A.P.Møller-Mærsk usub, et juba sellel aastal kasvab vedelgaasi vedu jõudsalt, edastab Logistics Finland.
Grupi LNG divisjoni juht Paul Carsten Pedersen peab vedelgaasivedu tulevikualaks. Eraldab ju vedelgaasi põletamine vähem CO2 kui söe põletamine, liiatigi on kõikjal üle maailma suured gaasivarud.
Hiljuti ostis firma oma kaheksanda LNG aluse 2,30 miljardi Eesti krooni eest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.