Ladusid haldava Salu-Öövahi MÜ juhataja Arvi Käpa tõdes, et nüüd on klientidel huvi senisest suuremate laopinade vastu ja parimad pakkumised tulevad tuttvate kaudu.
Tema kinnitusel on nende Peterburi tee äärsete vaevalt aastavanuste laopindade täituvus 70-80%.
Nii kõrge?
"Jah, kuid siiski eelmisel aastal see näitaja kahanes. Enne üks rentnik oli laiemal pinnal, nüüd tõmbas koomale," sõnas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ladude haldamiseks tehtud ettevõttel on kinnisvaraportaalis ülal erinevaid laopindu, mis ootavad rentnikke asfaltplatsidele, tavalistele platsidele, katusealustele, külmlattu jne. Ainuüksi katuselaust pinda on ettevõttel pakkuda 6 000 m2.
"Klientide huvi on, kuid nüüd tahetakse suurt pinda. Et täna on pind peaaegu täis ja üks klient tahab 2 000 m2, siis vaata et tuleb hakata juurde ehitama," selgitas Käpa.
"Huvi on, küsimisi on. Kui tuleb suur klient ja tal läheb halvasti, siis oled ise käpuli. Kui kümnest väikekliendist ühel läheb halvasti, siis pole midagi. Samas on väikeklientidega rohkem askeldamist," arutles ta.
Kuidas kliente saada?
"Tuleb rääkida tuttavatega. Mina olen seda meelt, et reklaami kasu on väike, tutvuste kaudu saab paremini. See on nagu töökohtadegagi," lisas Käpa elutargalt. Näiteks sellist kanalit pidi on just saadud üks hea klient.
Mis saab edasi Eesti vakantsetest laopindadest?
"Kui tuleb Eesti euroga liitumise otsus, siis läheb kõik lahti. Kui otsust kõrgematest instantsidest ei tule, siis läheb veel halvemaks," vastas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.