Eesti Posti kullerteenustel jäi eelmisel aastal absoluutsest õigeaegsusest puudu 1,8%, teatab postifirma
Posti- ja logistikaettevõte toimetab õigeaegselt kohale 98,2% saadetistest.
2009. aastal toimus Eesti Posti kullerteenuses selge kvaliteedihüpe. Varasematel aastatel jäi see protsent üheksakümne piirimaile. Märk kvaliteetsest teenusest on see, et õigeaegselt kätte toimetamata jäävad pakid hilinevad keskmiselt ainult kuni 15 minutit.
„Kullerteenuse osutamise kvaliteet on üks tähtsamaid näitajaid meie mõõdikute süsteemis, kuna logistikateenuste kliendid on väga kvaliteeditundlikud ning eeldavad saadetiste õigeaegset kohaletoimetamist,“ selgitas Eesti Posti logistikadivisjoni juht Ansi Arumeel. Ta lisas, et tihedas konkurentsis, kus hinnad on läbiräägitavad, mõjutab ostuotsust aina enam teenuse tase.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Eesti Posti kullerteenus on suunatud Eesti siseturule ning ennekõike ärikliendile. Suurema fookuse all on just äriklientidele suunatud kullerteenus ELS 10, mille raames viiakse kullersaadetis saajale järgmisel tööpäeval ajavahemikus 8.00–10.00. Posti- ja logistikaettevõtte eesmärk on käesoleva aasta lõpuks saavutada kvaliteedis 99% tase, see tähendab 100 saadetisest 99 peavad jõudma saajateni õigeaegselt.
Eesti Posti 3500 kullerteenuste klienti teenindab iga päev 92 kullerit üle Eesti.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.