• 20.01.10, 10:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Logistikaseminar 2010 tegeleb piiramatute võimalustega

Tallinna Tehnikakõrgkooli korraldatav Logistikaseminar 2010 rõhub intermodaalsusele ja sellega kaasnevad piiramatutele võimalustele.
Sel aastal üheteistkümnendat korda toimuval logistikaseminaril, saab kahe päeva jooksul kuulda oma ala spetsialistid kasulikke teadmisi ja praktilisi kogemusi intermodaalsuse otstarbekusest, sisuliselt piiramatutest võimalustest, efektiivsusest ning uutest tehnika- ning IT-lahendustest.
Seminari alapealkirjaga „More than one way“ peakorraldaja Elen Tsopp ütles, et ettevõtjatele on oluline hoida ennast kursis võimalustega, kuidas erinevaid transpordiliike kombineerides paremaid tulemusi saavutada.
„Lektorid on oma ala tipptegijad Eestist ja välisriikidest," lausus Tsopp tuues välja tänavusel seminaril esinejaid. „Sel korral esindavad Raido Rebane (ELEA), Sven Ratassepp (Tallinna Sadam), Illimar Paul (Sensei OÜ), Georg Merilo (One Life OÜ). Välisriikidest on oodata Perry Neumann Venemaalt (AS Kuene+Nagel), Sirje Pädam Rootsist  (WSP Analysis and Strategy),“ loetles Tsopp.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 Esmakordselt toimub Logistikaseminar Läänemerel, täpsemalt siis Tallinki laeva M/S Baltic Queen pardal „Sellel aastal toimub ettevõttekülastus Rootsis bussiekskursiooni näol,“ valgustas Tsopp, et vaatama minnakse sadama mitut terminali sealhulgas konteiner- ja naftaterminali. „Giidiks on Kurt Lilja, kes annab ca ühe tunni jooksul ülevaate ettevõtte olemusest: mis toimus eile, millega nad tegelevad täna ning millised on plaanid tulevikuks,“ möönis Tsopp.
Logistikaseminar toimub sel aastal 24.-25. märtsil.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele