"Hea toode mõistliku hinnaga," põhjendas Peugeot´sid müüva Metro Auto OÜ juhatuse liige Melvin Sinirand autotootja tarbesõiduki edu möödunud aastal.
"Peugeot on olnud kogu aeg tarbesõidukite osas kõva tegija," kiitis ta prantslaste marki. Samas oli tema seletusel vahepealne mrgi müüginumbri langus seotud maaletooja vahetumisega.
Et margil täitus just 120 aastat, on sel aastal Siniranna kinnitusel oodata uuendusi sõiduautode osas, kaubikute osas mitte.
Võrreldes seniste aastate tulemustega asus vahepeal justkui auku kukkunud Peugeot tarbesõidukite esiviisikus juhtima, näidates senisele liidrile Mercedes-Benzile 108 autose vahega tagatulesid. Möödunud aastal müüdi 221 Peugeot´tarbesõidukit, järgnes Citroen 201, Mercedes-Benz 113, Ford 95 ja Scania 77 tarbesõidukiga.
Tarbesõidukite müügitulemused kolme viimase aasta lõikes viie tugevama tegija osas olid järgmised:
2009 2008 2007
Peugeot 221 166 452Citroen 201 515 736M-Benz 113 568 1083Ford 95 320 525Scania 77 365 490
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.