• 19.01.10, 16:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Peugeot taastab enda positsioone

"Hea toode mõistliku hinnaga," põhjendas Peugeot´sid müüva Metro Auto OÜ juhatuse liige Melvin Sinirand autotootja tarbesõiduki edu möödunud aastal.
"Peugeot on olnud kogu aeg tarbesõidukite osas kõva tegija," kiitis ta prantslaste marki. Samas oli tema seletusel vahepealne mrgi müüginumbri langus seotud maaletooja vahetumisega.
Et margil täitus just 120 aastat, on sel aastal Siniranna kinnitusel oodata uuendusi sõiduautode osas, kaubikute osas mitte.
Võrreldes seniste aastate tulemustega asus vahepeal justkui auku kukkunud Peugeot tarbesõidukite esiviisikus juhtima, näidates senisele liidrile Mercedes-Benzile 108 autose vahega tagatulesid. Möödunud aastal müüdi 221 Peugeot´tarbesõidukit, järgnes Citroen 201, Mercedes-Benz 113, Ford 95 ja Scania 77 tarbesõidukiga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tarbesõidukite müügitulemused kolme viimase aasta lõikes viie tugevama tegija osas olid järgmised:
                2009    2008     2007
Peugeot 221      166       452Citroen   201      515       736M-Benz  113       568      1083Ford         95       320        525Scania    77        365        490

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele