Võrreldes lõunanaabritega jäi eestlaste autoostuhuvi keskmiseks, niisamuti huvi jahtumine võrreldes eelmise detsembriga.
2008. aasta detsembris müüdi uusi autosid Eestis 986, Lätis 917, Leedus 1028. Aasta hiljem, siis 2009. aasta detsembris, vastavalt 426, 199, 585.
Müüdud autode hulga poolest oli esirinnas Leedu, Eesti keskmine ja Läti viimane. Müügimahud langesid Eestis, Lätis ja Leedus vastavalt 56,8%, 79,3% ja 43,1%. Siingi jäi Eesti keskele.
Euroopas tervikuna aga vaadeldavate ajaperioodide võrdluses uute autode arvele võtmine kasvas 16% ehk tasemelt 926 240 (2008) tasemele 1 074 438 (2009).
Euroliidus endas aga kasvas uute autode arvele võtmine 16,4%, n.ö. vanades liikmesriikides kasvas 19,9%, uutes aga langes 16,5%.
Euroopa konkurentsitu kukkumisliider dertsembrite müügivõrdluses on Island 121,7%-ga.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.