Võrreldes lõunanaabritega jäi eestlaste autoostuhuvi keskmiseks, niisamuti huvi jahtumine võrreldes eelmise detsembriga.
2008. aasta detsembris müüdi uusi autosid Eestis 986, Lätis 917, Leedus 1028. Aasta hiljem, siis 2009. aasta detsembris, vastavalt 426, 199, 585.
Müüdud autode hulga poolest oli esirinnas Leedu, Eesti keskmine ja Läti viimane. Müügimahud langesid Eestis, Lätis ja Leedus vastavalt 56,8%, 79,3% ja 43,1%. Siingi jäi Eesti keskele.
Euroopas tervikuna aga vaadeldavate ajaperioodide võrdluses uute autode arvele võtmine kasvas 16% ehk tasemelt 926 240 (2008) tasemele 1 074 438 (2009).
Artikkel jätkub pärast reklaami
Euroliidus endas aga kasvas uute autode arvele võtmine 16,4%, n.ö. vanades liikmesriikides kasvas 19,9%, uutes aga langes 16,5%.
Euroopa konkurentsitu kukkumisliider dertsembrite müügivõrdluses on Island 121,7%-ga.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.