Sellel aastal tõmbub Läti Raudtee kaubakäive koomale ligi kümnendiku, teatab Baltic Course.
Riigiomanduses raudteefirma juhi Ugis Magonise ennustuste kohal tähendab alanud aasta Läri Raudteele veel kümnendiku kaubamahtude vähenemist.
"Oleme sõltuvad välistest teguritest ja protsessidest Läti piiridel, kuna siseriiklik raudtee vedu praktiliaselt ei eksisteeri," lisas ta.
Siiski Magonis möönis, et sisriiklikud veomahud võivad kasvada näiteks tänu Cemexi firma investeeringutele Lätisse. Samuti uurib raudteefirma võimalusi vedada puitu.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lisaks keskendub raudtee Valgevene kauba veole, samuti Vene omale, ehkki viimasel on tendents suunata oma kaubavood läbi oma sadamate.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Võrreldes 2008. aastaga vedasid lätlsed mööda riigiraudtee rööpaid eelmisel aastal kaupa 4,2% vähem, teatab Railway Market.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.