Sellel aastal tõmbub Läti Raudtee kaubakäive koomale ligi kümnendiku, teatab Baltic Course.
Riigiomanduses raudteefirma juhi Ugis Magonise ennustuste kohal tähendab alanud aasta Läri Raudteele veel kümnendiku kaubamahtude vähenemist.
"Oleme sõltuvad välistest teguritest ja protsessidest Läti piiridel, kuna siseriiklik raudtee vedu praktiliaselt ei eksisteeri," lisas ta.
Siiski Magonis möönis, et sisriiklikud veomahud võivad kasvada näiteks tänu Cemexi firma investeeringutele Lätisse. Samuti uurib raudteefirma võimalusi vedada puitu.
Lisaks keskendub raudtee Valgevene kauba veole, samuti Vene omale, ehkki viimasel on tendents suunata oma kaubavood läbi oma sadamate.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Võrreldes 2008. aastaga vedasid lätlsed mööda riigiraudtee rööpaid eelmisel aastal kaupa 4,2% vähem, teatab Railway Market.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.