• 08.01.10, 09:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elektriraudtee teeb võidukäiku

Pikas perspektiivis on elektriraudtee päralt kasvav turg , teatab Railway Market
Põhjused on nii majanduslikud kui keskkondlikud. Pakub ju elektrirong võrreldes diiselrongiga pikas perspektiivis rahalist kokkuhoidu ning looduse saastaminegi peaks olema väiksem.
Üle maailma on elektriraudteeturu suurus umbes 85,8 miljardit krooni ja selle suurus kasvab igal aastal keskmiselt 6,4% kuni aastani 2014.
Ülemaailmsest raudteedevõrgust, mis on 1 260 000 kilomeetrit pikk, moodustab elektriraudtee praegu veerand. Aastaks 2014 läheb käiku ligi 70 000 km elektritraudteid linnas ja maal. Tulevik on elektriga sõitvate kiirete reisirongide ja tavakiirusel liikuvate kaubarongide päralt.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lääne-Euroopas on elektrirongiliiklusel suur roll juba pikemat aega. Hiinas ja mujal Aasias alles hakatakse raudteed tõsisemalt elektrifitseerima. Seda teed on juba läinud ka Venemaa.
 
 
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele