• 28.12.09, 09:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Minibuum Aasia suunalisel konteineriveol

Idasuunaline konteinerite liiklus Aasiasse kasvas oktoobris 13% võrra.
Eksport Aasiast samas kahanes kümnendiku võrra, selgub Euroopa liinilaevade ühenduse ELAA raportist.
"Ekspordimahud Euroopast Aasiasse naudivad praegu minibuumi," kommenteeris ELAA. Ühenduse andmeil on see märk, et aasta kestnud langus Aasia-Euroopa suunalisel konteineriliiklusel on aeglustumas.
ELAA andmeil kasvas konteineriliiklus Põhja-Euroopast Aasiasse ligi 10 ja Lääne-Vahemere regioonist ning Põhja-Aafrikast enam kui 12% võrra. Samas Musta mere ning Ida-Vahemere äärest kahanesid enam kui poole võrra.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lisaks Aasia-suunalisele liiklusele on taastumas kaupade vedu konteinerites ka kõikidel suundadel Euroopas. Samas, Euroopa ja Põhja-Ameerika vaheline kaubavahetus kärbus oktoobris mõlemal suunal enam kui 15% võrra.
Raporti kohaselt toob kasvanud kaubavahetus ning veovõimsuste kahanemine kaasa kaubavedude hinnatõusu Aasia-Euroopa liinil. Hinnaindeks läänesuunalistel vedudel kasvas märtsi 48 punktilt 78 punktile septembris.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele