• 21.12.09, 16:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Helsingi Sadam müüs viimase kraana

Helsingi Sadam müüs eelmise nädala lõpus oma viimase kraana taanlastele, terve rea kraanasid on siit saanud ka Sillamäe sadam, teatavad Transport Weekly ja Helsingi Sadam.
Viimati müüdud sadamakraana on Liebherr LHM 400 aastast 1999 ja ostjaks on taanlaste firma Åkerbers Maskiner A/S. Kraana on töötanud 7000 töötundi ja oktoobris tehtud ülevaatusel selgus, et ka eeskujulikus tehnilises korras.
Helsingi Sadama Läänesadama kraanad LN1, LN2, LN4, LN6 ning Sompasaaris kasutusel olnud SN4 müüdi juba 2008. aastal Sillamäe Sadamale, kus need peaksid hakkama teenima valmivas konteinerterminalis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele