Helsingi Sadam müüs eelmise nädala lõpus oma viimase kraana taanlastele, terve rea kraanasid on siit saanud ka Sillamäe sadam, teatavad Transport Weekly ja Helsingi Sadam.
Viimati müüdud sadamakraana on Liebherr LHM 400 aastast 1999 ja ostjaks on taanlaste firma Åkerbers Maskiner A/S. Kraana on töötanud 7000 töötundi ja oktoobris tehtud ülevaatusel selgus, et ka eeskujulikus tehnilises korras.
Helsingi Sadama Läänesadama kraanad LN1, LN2, LN4, LN6 ning Sompasaaris kasutusel olnud SN4 müüdi juba 2008. aastal Sillamäe Sadamale, kus need peaksid hakkama teenima valmivas konteinerterminalis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.