• 18.12.09, 16:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rothschildid noolivad Läti infrastruktuuri

Rothschildide dünastia on valmis Läti majandusse investeerima, kirjutas Telegraf. Eeskätt huvitab Rothschilde Läti infrastruktuur.
Vaatamata aktiivsele tegevusele Ida-Euroopas ei ole Rothschildide perekond Balti riikidesse seni suuremat investeerinud. Globaalne finantskriis ja ettevõtete hinna järsk langus on magnaate pannud vaatama ka nende väikeste maade poole.
Leedus ajab Briti pank N.M. Rothschild&Sons uue aatomielektrijaama ehitamise asju. Lätis huvitab Rothschilde seevastu infrastruktuuri arendus. Investeerimisgrupi esindajad on avaldanud soovi kohtuda peaminister Valdis Dombrovskisega. Seda informatsiooni kinnitas allikas peaministri lähikonnast.
Konsultatsioone potentsiaalsete investoritega Lätis ei afišeerita. Peaministri ametlikus päevakorras sellist kohtumist pole, selgitas valitsusjuhi pressiesindaja.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sellegipoolest teatakse poliitilistes ringkondades nimetada isegi Rothschildide võimaliku stardiinvesteeringu suurust, milleks on 10 miljonit eurot. Mitteametliku informatsiooni kohaselt soovivad magnaadid investeerida teedesse, sadamatesse ja lennuväljadesse koos võimalusega need seejärel välja rentida.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele