Selle aasta 11 kuuga vedas Vene Raudtee Vedu Üks 205,5 miljonit tonni kaupa, mis on topelt enam võrreldes eelmise aasta sama ajaga, teatab Logistics Finland.
Selle põhjuseks on paljuski raudtee töökorralduse ümbermängimine ja tõhustamine.
Vaadeldaval perioodil veeti 68,5 miljonit tonni kivisütt, 53,4 miljonit tonni naftat, 13,4 miljonit tonni ehitusmaterjale, 20,0 miljonit tonni maake, 9,1 miljonit tonni metalle, 11,5 mijonit tonni tsementi, 4,5 mijonit tonni väetisi ja kemikaale.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.