Selle aasta 11 kuuga vedas Vene Raudtee Vedu Üks 205,5 miljonit tonni kaupa, mis on topelt enam võrreldes eelmise aasta sama ajaga, teatab Logistics Finland.
Selle põhjuseks on paljuski raudtee töökorralduse ümbermängimine ja tõhustamine.
Vaadeldaval perioodil veeti 68,5 miljonit tonni kivisütt, 53,4 miljonit tonni naftat, 13,4 miljonit tonni ehitusmaterjale, 20,0 miljonit tonni maake, 9,1 miljonit tonni metalle, 11,5 mijonit tonni tsementi, 4,5 mijonit tonni väetisi ja kemikaale.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.