"Sama!" kostis reipalt Saksa Auto juhatuse esimees Jussi Pärnpuu detsembri oodatavate uute sõiduautode müügitulemuste kohta.
Novembris müüdi uusi sõiduautosid Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL-i) andmeil 434, mis on selle aasta ja 9 aasta madalaim tulemus.
Tema hinnangul on selleks erinevaid põhjusi, ühest on raske leida.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Üks on see, et inimesed tahavad saada oma uusi sõidukeid registrisse uue aastanumbriga, teiseks pole inimestel jõulude aegu õieti enam raha. Kolmandaks annavad pangad Pärnpuu veendumusel laene välja veelgi visamalt.
"Põhi on käes, ega see näitaja väga palju langeda saa," leidis ta.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.