"Sama!" kostis reipalt Saksa Auto juhatuse esimees Jussi Pärnpuu detsembri oodatavate uute sõiduautode müügitulemuste kohta.
Novembris müüdi uusi sõiduautosid Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL-i) andmeil 434, mis on selle aasta ja 9 aasta madalaim tulemus.
Tema hinnangul on selleks erinevaid põhjusi, ühest on raske leida.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Üks on see, et inimesed tahavad saada oma uusi sõidukeid registrisse uue aastanumbriga, teiseks pole inimestel jõulude aegu õieti enam raha. Kolmandaks annavad pangad Pärnpuu veendumusel laene välja veelgi visamalt.
"Põhi on käes, ega see näitaja väga palju langeda saa," leidis ta.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.