"Eks peame asuma jälle alltöövõtjatega läbi rääkima," tõdes jaanuarist jõustuva aktsiisitõusu teemal Itella Logistics Eesti müügi- ja turundusdirektor Risto Merisalu.
Kohe ja otseselt uuel aastal tulev aktsiisitõus firmat ei mõjuta, kuna omal ju autod praktiliselt puuduvad. Samas aga peab ju keegi vedama Itella Logisticsi treilereid. Ja see sõltub juba alltöövõtjatest. "Seni pole nad meiega sel teemal kontakti võtnud," nentis Merisalu. Eks siis tuleb jälle asuda nendega läbirääkimiste laua taha.
Uuest aastast tõuseb kütuse aktsiis keskmiselt 6% võrra. Nii kerkiks koos käibemaksuga diiselkütuse liitrihind 43 senti ja bensiini liitrihind 46 senti.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.