"Kuid see avaldab kindlasti mõju operaatoritele, kes terminalides kaupu liigutavad. Seega sektorile tervikuna siin mõju on ja ilmselt nii hindade kui rahvusvahelise konkurentsi osas. Kuid Tallinna Sadamale otseselt see mõju ei avalda," lisas ta.
Äripäev tundis huvi, kas näiteks veonduse alaga seotud inimesed olid teadlikud, et eile lisas Riigikogu Rahanduskomisjon alkoholi-, tubaka-, kütuse- ja elektriaktsiisi seaduse muutmise seaduse eelnõule muudatusettepaneku. Selle ettepaneku kohaselt peaks järgmise aasta jaanuarist kerkima bensiini ja diisli aktsiisimäär bensiinitonni osas 6228 kroonilt 6615 kroonile ja diislitonni osas 5787 kroonilt 6148 kroonile. Seega peaks koos käibemaksudega kütuseliiter kallinema kuni 45 senti.