"Uudiseid ikka loen, kuid meie ettevõttele see otseselt erilist mõju ei avalda," teatas Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand aktsiisitõusu uudise peale.
"Kuid see avaldab kindlasti mõju operaatoritele, kes terminalides kaupu liigutavad. Seega sektorile tervikuna siin mõju on ja ilmselt nii hindade kui rahvusvahelise konkurentsi osas. Kuid Tallinna Sadamale otseselt see mõju ei avalda," lisas ta.
Äripäev tundis huvi, kas näiteks veonduse alaga seotud inimesed olid teadlikud, et eile lisas Riigikogu Rahanduskomisjon alkoholi-, tubaka-, kütuse- ja elektriaktsiisi seaduse muutmise seaduse eelnõule muudatusettepaneku. Selle ettepaneku kohaselt peaks järgmise aasta jaanuarist kerkima bensiini ja diisli aktsiisimäär bensiinitonni osas 6228 kroonilt 6615 kroonile ja diislitonni osas 5787 kroonilt 6148 kroonile. Seega peaks koos käibemaksudega kütuseliiter kallinema kuni 45 senti.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Majanduskonverentsil „Tallinna roll Eesti-Vene majanduse ja transpordi suhetes“ rõhutas AS Tallinna Sadam juhatuse esimees Ain Kaljurand, et Eesti transiit saab tõhusaks sadama ja raudtee koostöös, ilmneb linnavalitsuse teatest.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.