"Sellise tulemuse annab lihtsalt importijate senisest enam silma paistmine," jahutas Saksa Auto juhatuse esimees Jussi Pärnpuu lootusi, nagu uute autode müük läheks ülesmäge.
"Vahepeal, headel aegadel ei paistnud nende diilerite tegevus lihtsalt silma, kuid nüüd tuleb see enam esile, see tegevus on kogu aeg olnud stabiilne," seletas ta lahti arvele võetud uute sõiduautode ja Eestis müüdud uute sõiduautode numbrite dünaamika lahknevusi viimastel kuudel. Ehk teisisõnu: raskel ajal on rasv sulanud ja kondid senisest enam paistmas.
"Esindustele nad küll konkurentsi ei paku, nende tegevus on olematu," ei pidanud Pärnpuu sissetoojate tegevust mainimisväärseks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Samas moonutab registrikeskuse statistikat tema sõnul teatud määral autode arvele võtmise ja arvelt maha võtmise ajaline viivitus.
AMTEL-i andmetel müüdi Eesti esindustes uusi sõiduautosid eelmise aasta oktoobris 1 677. Selle aasta oktoobris aga 450.
Selle aasta augustis müüsid Eesti esindused uusi sõiduautosid 542, septembris 704.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Autoregistrikeskuse andmetel registreeriti Eestis 2009. aasta oktoobris uusi sõiduautosid 681, maastureid 62 ja veokeid 104, mida on võrreldes aasta tagusega vähem, kuid augustiga võrreldes enam.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.