Majandusraskuste tõttu on Rootsi vedaja võlg 28,8 miljonit eurot ja varade väärtus 38,4 miljonit eurot, edastab Baltic Course.
Samas on see firma üks väheseid, kes on riskinud hoida Vilniuse ja selle regiooni vahel õhusidet. Lisaks on ju Rootsi Leedu üks suurimaid otseseid välisinvestoreid.
Siiski tõusis lendude lõpetamine Vilniusse päevakorda peale seda, kui firma sai müüdud selle tegevjuhile ühe Rootsi krooni eest.
"Lendamine pole kunagi olnud tulus äri," tõdes Skyway emafirma juhatuse esimees Staffan Salen. Tema sõnul on firmas seni olnud erinevaid ideid, kuidas pidurdada eelarvekulusid, kuid ükski neist pole osutunud tõhusaks.
Ettevõte nimetatakse nüüd ümber firmaks Avia Express.
Oma tippajal, 1990ndatel andis Skyway tööd 500 inimesele ja oli Rootsi suurim siseliin, nüüd aga on selles firmas umbes 200 töötajat, sinna hulka on arvestatud ka 50 pilooti.
Leedu enda jaoks on Skyway saatus väga halb uudis - oli ju see pea ainus pealinna ja Rootsi vaheline otseühendus.
Vilniuse lennujaam ise on peale oma rahvuliku lennufirma FlyLAL pankrotistumist ja lätlaste rahvusliku vedaja airBaltic taandumist mitmelt Leedu liinilt jäänud isolatsiooni.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.