"Eesti klient püüab võtta viimast," iseloomustas veofirma Bionic OÜ juht Priit Seire riigisisest klienti.
"Kõik need kliendid ootavad odavamat, kuid keegi ei mõtle, et vedaja jätkusuutlikkus kaob," osutas ta ohule, et vaid odavaima väljatingimine hävitab kohalikud vedajad.
Oma osa on siin vedude tegemisel ka majandusolukorral. "Näiteks jääb selle aasta jõulude ajal lahja alkoholi vedu kindlasti 25% eelmise aasta omale alla," nentis Seire.
Sellegipoolest peaks nüüd, võrreldes ülejäänud lõppeva aastaga, tulema vedudes novembris ja detsembris tõus. Siis tuleb teatav langus. "Talv tuleb ju raske," lisas ta ohates.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Samas Seire tunnistas, et eks raske ole kõigil vedajatel. Siiski soovitas ta luua endale võimalikult lai vedude spekter. Ühele alale koondumine on ju riskantne.
"Meil iseloomustab seda aastat pigem ikka uute klientide leidmine," selgitas Seire lootusrikkalt, kuidas seni vaid toiduveo alalt praktiliselt nö kõigesööjaks muutumine aitab isegi edu saavutada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.