"Eesti klient püüab võtta viimast," iseloomustas veofirma Bionic OÜ juht Priit Seire riigisisest klienti.
"Kõik need kliendid ootavad odavamat, kuid keegi ei mõtle, et vedaja jätkusuutlikkus kaob," osutas ta ohule, et vaid odavaima väljatingimine hävitab kohalikud vedajad.
Oma osa on siin vedude tegemisel ka majandusolukorral. "Näiteks jääb selle aasta jõulude ajal lahja alkoholi vedu kindlasti 25% eelmise aasta omale alla," nentis Seire.
Sellegipoolest peaks nüüd, võrreldes ülejäänud lõppeva aastaga, tulema vedudes novembris ja detsembris tõus. Siis tuleb teatav langus. "Talv tuleb ju raske," lisas ta ohates.
Samas Seire tunnistas, et eks raske ole kõigil vedajatel. Siiski soovitas ta luua endale võimalikult lai vedude spekter. Ühele alale koondumine on ju riskantne.
"Meil iseloomustab seda aastat pigem ikka uute klientide leidmine," selgitas Seire lootusrikkalt, kuidas seni vaid toiduveo alalt praktiliselt nö kõigesööjaks muutumine aitab isegi edu saavutada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.