"Eesti klient püüab võtta viimast," iseloomustas veofirma Bionic OÜ juht Priit Seire riigisisest klienti.
"Kõik need kliendid ootavad odavamat, kuid keegi ei mõtle, et vedaja jätkusuutlikkus kaob," osutas ta ohule, et vaid odavaima väljatingimine hävitab kohalikud vedajad.
Oma osa on siin vedude tegemisel ka majandusolukorral. "Näiteks jääb selle aasta jõulude ajal lahja alkoholi vedu kindlasti 25% eelmise aasta omale alla," nentis Seire.
Sellegipoolest peaks nüüd, võrreldes ülejäänud lõppeva aastaga, tulema vedudes novembris ja detsembris tõus. Siis tuleb teatav langus. "Talv tuleb ju raske," lisas ta ohates.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Samas Seire tunnistas, et eks raske ole kõigil vedajatel. Siiski soovitas ta luua endale võimalikult lai vedude spekter. Ühele alale koondumine on ju riskantne.
"Meil iseloomustab seda aastat pigem ikka uute klientide leidmine," selgitas Seire lootusrikkalt, kuidas seni vaid toiduveo alalt praktiliselt nö kõigesööjaks muutumine aitab isegi edu saavutada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.