Viimase kuu-pooleteise ajal on Hiinast Euroopasse suunduvad kaubad ummistanud sealsed lennuväljad, edastab International Freighting Weekly.
Näiteks Hong Kongis on kuhjunud kaupadest moodustunud ummik, mille tulemusel on saadetised hilinenud juba kaks kuni neli päeva. Ehkki tööuputuses vedajad küsivad viimaseil nädalail järjest kõrgemaid hindu, ei kipu seisak laabuma.
Juba nõutakse kauba veokilo eest 1 USD. Ummikud ja viivitused on ka Shanghais, Guangzhous ja Tianjinis.
Seko-Synergy logistiku Dave Emersoni sõnul on olukord vedajatele tõeline väljakutse. Samas annab see ju võimaluse veohinda juurde kruttida.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seega võib oodata, et Hiinast Eestisse tulevad kaubad hilinevad ja lõpuks jõuavad siia kallimate tariifidega.
Seotud lood
"Klientidel on valida, kas ootavad ja maksvad vähem või saavad kohe, aga siis kallimalt," selgitas AS Schenker Lennu- ja konteinervedude divisjoni direktor Kristo Vrager Hiinast tulevate vedude närviliste arengute mõjusid Eestile.
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.