Leedu valitsus otsustas arendada Ida-Lääne transpordikoridori, mida oleks võimalik edaspidi pikendada Kasahhini ja Hiinani, edastab Logistics Finland.
Sellesse koridorisse kuuluksid Klaipeda Sadam, sinnani ulatuv raudtee, kiirtee Vilniusest Klaipedani. Seda koridori käsitatakse kui riiklikku projekti, mille järgi ehitatakse logistikiakeskused Vilniusse, Kaunasesse ja Klaipedasse. Lisaks peaks seda koridori saama tulevikus pikendada Kasahhini ja Hiinani. Koridori valmimisel peaks kaubavedu mööda maanteed lühenema seniselt 40-lt päevalt 12-15 päevani.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.