• 28.10.09, 11:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leedu panustab Ida-Lääne veole

Leedu valitsus otsustas arendada Ida-Lääne transpordikoridori, mida oleks võimalik edaspidi pikendada Kasahhini ja Hiinani, edastab Logistics Finland.
Sellesse koridorisse kuuluksid Klaipeda Sadam, sinnani ulatuv raudtee, kiirtee Vilniusest Klaipedani. Seda koridori käsitatakse kui riiklikku projekti, mille järgi ehitatakse logistikiakeskused Vilniusse, Kaunasesse ja Klaipedasse. Lisaks peaks seda koridori saama tulevikus pikendada Kasahhini ja Hiinani. Koridori valmimisel peaks kaubavedu mööda maanteed lühenema seniselt 40-lt päevalt 12-15 päevani.
 
 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele