• 28.10.09, 11:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leedu panustab Ida-Lääne veole

Leedu valitsus otsustas arendada Ida-Lääne transpordikoridori, mida oleks võimalik edaspidi pikendada Kasahhini ja Hiinani, edastab Logistics Finland.
Sellesse koridorisse kuuluksid Klaipeda Sadam, sinnani ulatuv raudtee, kiirtee Vilniusest Klaipedani. Seda koridori käsitatakse kui riiklikku projekti, mille järgi ehitatakse logistikiakeskused Vilniusse, Kaunasesse ja Klaipedasse. Lisaks peaks seda koridori saama tulevikus pikendada Kasahhini ja Hiinani. Koridori valmimisel peaks kaubavedu mööda maanteed lühenema seniselt 40-lt päevalt 12-15 päevani.
 
 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele