Kui 12. oktoobril oli jõude ootavaid konteinerlaevu 568 koos 1,35 miljoni TEU-ga, siis kaks nädalat varem oli neid 548 koos 1,29 miljoni TEU-ga ehk kasv on 10,4%, edastab Transport Weekly.
Tegemist on sellise ajaperioodi kohta seni suurima seisvate konteinerlaevade arvu kasvuga. Alates laevadest kandevõimega 1 000-2 000 TEU-d on pea kõikide kandevõimega laevade osas kahe nädalase perioodi jooksul jõude seismine pidevalt kasvanud. 7 500 TEU-ste ja suuremate laevade tühja seismine on jäänud enam-vähem samale tasemele.
Oma osa on siin ka suuremate vedajate teenistuse kokkukuivamisel.
Veel on jõude seisvate laevade hulk kasvanud ka seetõttu, et lõppemas on laevavedude kõrghooaeg ja on saabumas madalama nõudlusega aastaaeg.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.