Uuringufirma McKinsey hinnangul pole Venemaal kuni aastani 2015 raudtee infrastrutktuuri ja kaubaveo lahutamine mõttekas, edastab Logistics Finland.
Põhjused on tehnilist laadi. Uuringu käigus käsitati Venemaal mitme operaatori käes olevat veeremiparki, mis on üle 200 000 ühiku suur.
Vene Raudtee juhi Vladimir Jakunini sõnul on uurinbg oluline ka tariifide muutmise seisukohast. Tariifide muutmisega saaks tõsta raudteeveo tõhusust ja konkurentsivõimet.
Uuring pakub välja mudeli, millele muutuvate võimaluste ja vajadustega riigiraudtee süsteem kui infrastruktuuriomanik peaks edaspidi toetuma.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.