Uuringufirma McKinsey hinnangul pole Venemaal kuni aastani 2015 raudtee infrastrutktuuri ja kaubaveo lahutamine mõttekas, edastab Logistics Finland.
Põhjused on tehnilist laadi. Uuringu käigus käsitati Venemaal mitme operaatori käes olevat veeremiparki, mis on üle 200 000 ühiku suur.
Vene Raudtee juhi Vladimir Jakunini sõnul on uurinbg oluline ka tariifide muutmise seisukohast. Tariifide muutmisega saaks tõsta raudteeveo tõhusust ja konkurentsivõimet.
Uuring pakub välja mudeli, millele muutuvate võimaluste ja vajadustega riigiraudtee süsteem kui infrastruktuuriomanik peaks edaspidi toetuma.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.