Uuringufirma McKinsey hinnangul pole Venemaal kuni aastani 2015 raudtee infrastrutktuuri ja kaubaveo lahutamine mõttekas, edastab Logistics Finland.
Põhjused on tehnilist laadi. Uuringu käigus käsitati Venemaal mitme operaatori käes olevat veeremiparki, mis on üle 200 000 ühiku suur.
Vene Raudtee juhi Vladimir Jakunini sõnul on uurinbg oluline ka tariifide muutmise seisukohast. Tariifide muutmisega saaks tõsta raudteeveo tõhusust ja konkurentsivõimet.
Uuring pakub välja mudeli, millele muutuvate võimaluste ja vajadustega riigiraudtee süsteem kui infrastruktuuriomanik peaks edaspidi toetuma.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.