"Seda, kui pikalt lahkumist plaaniti, ma ei tea... see tuli ikka ootamatult," tõdes mõtlikult Konsensus-Laomaailm AS omanik Tarmo Tuisk.
Samas uskus ta, et see ei olnud kindlasti enamike lahkujate pikem plaan. "... et siis kelle pikem plaan? Ma pigem seda ei kommenteeriks," jäi ta diplomaatiliseks.
Teisalt ei tunne Tuisk just nüüdsel hetkel end petetuna, sest tõtt-öelda jättis lahkujate juhtimsviis soovida. "Eriti jättis nende juhtimises soovida see viimane käik," osutas Tuisk lahkujate grupiviisilisele vastusele, mis olevat tulnud just tema 3-kuulise 10%-lise palgakärpe ettepaneku peale.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Samas tunnistas Tuisk, et, jah, ehkki võlgu firmal pole, on nüüdses majandusolukorras keeruline kõigil ja sestap tuli temagi välja kärbete ettepanekutega. Seega oli selline lahkumine tagantjärele hinnates vahest paratamatu ja isegi Laomaailmale vajalik. Seega on nüüd peale sellist ehmatust vast isegi parem ja lihtsam edasi sammuda, arutles Tuisk.
Kas lahkujad viisid kaasa ka kliendibaasi ja eriteabe? "Ei, ei viinud," kostis ta.
Kas Cubical OÜ saab olema nüüd Laomaailmale konkurent või partner? "Juttu on nagu olnud, et partner..," uskus Tuisk lahkujaist ikka head.
Pealegi ei tohiks nüüd siin Eesti turul laonduse vallas vast kitsaks minna. "Pigem said lahkujad endale kaasa selle, mis Laomaailmale seni jõukohane polnud. On ju Laomaailm seotud suurte püsikuludega näiteks näidissaalide näol Tallinnas, Tartus, Jõhvis. Oleme seni ikka kliendi esmavajadustele panustanud, lahkujad lahendavad vast asja teisiti," mõtiskles Tuisk.
Cubical sai endale Laomaailmalt näiteks IT-lahendused, PVC-hallid, loetles Tuisk lahkujatele saanud kaasavara.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tegelikult juba kuu aja eest kärisenud Konsensus-Laomaailm AS saab endale alates tulevast nädalast kõrvale teise sarnase firma, mis aga lubab endisele töökohale konkurentsi mitte pakkuda.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.