"Et kellelgi oleks suunurgad üles - jääb ära," lubas EST-Trans Kaubveod AS omanik Sulev Saareväli sügis-talveks vaid higi ja pisaraid.
"Minul isiklikult midagi lillelist lähiaegadel küll näha pole. Pigem tuleb õrn tõus enne Jõule," jäi ta skeptiliseks.
Saksamaal ja Taanis valitsevad maanteevedude meeleolud valitsevad Eestis ka, kuid Eestile kui avatud majandusega väikeriigile omaselt teravamal moel. "Niikaua, kui Eestis töötus kasvab, mitte midagi paremaks ei lähe - senikaua on kelgul suund alla," nentis Saareväli.
Seega tuleb talv maanteevedude jaoks ülikeeruline. Kui tarbimine väheneb, siis pole ka vedusid - nii lihtne see ongi, osutas ta olukorra paratamatusele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.