"Et masu oleks läbi, on veel vara ennustada," jahutas DSV Transport juhataja Jaan Lepp vahepeal kerkinud lootusi.
Maanteevedude jaoks kujuneb talv nii samasuguseks, kui Eesti majandusegi jaoks. Firma enda jaoks aga oli tema kinnitusel selle aasta lõikes parim september.
"Elame igapäevaselt kahe-kolme nädala perspektiivis, pikemat tulevikku võime vaadata vaid kõhutunde pealt," lisas ta ettevaatlikult.
Saksamaa ja Taani maanteevedude aastalõpu-eelne kuivamine on igati loogiline, on ju nende maade majandused paksemad, kui Eestil. "Kui rääkisime poole aasta eest oma emafirmas, et meil ei lähe hästi, siis nemad seal ei saanud aru, millest räägime - nüüd aga tunnistavad, et ka neil ei lähe hästi," jutustas Lepp.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Eesti firmad olnud majanduskriisi ajal tublid võitlejad. "Eestlased on visad, aga see talv tuleb maanteevedajatele väga raske...," jäi Lepp vaikselt mõttesse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.