Saksa Raudtee (Deutsche Bahn) kardab, et selle aasta jooksul kahaneb firma kaubavedu 25% ehk üle ühe miljardi euro, edastab Logistics Finland.
Saksa Raudtee Grupi tegevjuht Karl-Friedrich Rausch teatas kulukärbetest ja osutas maantee-vedajate dumpinghindadele.
Et muuta firma tõhusamaks, kavatseb Saksa Raudtee kombineerida oma tegevusi senisest enam. Näiteks veoautode abil suudaks gruppi kuuluv Deutsche Bahn Schenker Logistics vedada kaupa nö viimasel miilil otse klientidele kätte.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.