Saksa Raudtee (Deutsche Bahn) kardab, et selle aasta jooksul kahaneb firma kaubavedu 25% ehk üle ühe miljardi euro, edastab Logistics Finland.
Saksa Raudtee Grupi tegevjuht Karl-Friedrich Rausch teatas kulukärbetest ja osutas maantee-vedajate dumpinghindadele.
Et muuta firma tõhusamaks, kavatseb Saksa Raudtee kombineerida oma tegevusi senisest enam. Näiteks veoautode abil suudaks gruppi kuuluv Deutsche Bahn Schenker Logistics vedada kaupa nö viimasel miilil otse klientidele kätte.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.