Hiina transpordiministeeriumi, riikliku statistikabüroo ja tolliameti andmeil käitlesid sealsed suuremad sadamad selle aasta jaanuarist augustini 4,5 miljardit tonni kaupu, mis on 4,9% enam võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, teatab Transport Weekly.
Hiina laevandusala paistab toibuvat kauge maa majanduses kõige kiiremini. Ühtekokku käitlesid samal perioodil muud rannikusadamad käitlesid 3,1 miljardit tonni kaupu, mis on võrreldes eelmis aasta sama ajaga 4,8% enam.
Samal ajal kasvas jõesadamate kaubakäitlus 5,2% ehk 1,39 miljardi tonnini.
Sellel aastal jaanuarist augustini käitlesid Hiina sadamad 1,4 miljardit tonni kaupu, mis on 3,1% enam kui eelmise aasta samal perioodil.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.