Hiina transpordiministeeriumi, riikliku statistikabüroo ja tolliameti andmeil käitlesid sealsed suuremad sadamad selle aasta jaanuarist augustini 4,5 miljardit tonni kaupu, mis on 4,9% enam võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, teatab Transport Weekly.
Hiina laevandusala paistab toibuvat kauge maa majanduses kõige kiiremini. Ühtekokku käitlesid samal perioodil muud rannikusadamad käitlesid 3,1 miljardit tonni kaupu, mis on võrreldes eelmis aasta sama ajaga 4,8% enam.
Samal ajal kasvas jõesadamate kaubakäitlus 5,2% ehk 1,39 miljardi tonnini.
Sellel aastal jaanuarist augustini käitlesid Hiina sadamad 1,4 miljardit tonni kaupu, mis on 3,1% enam kui eelmise aasta samal perioodil.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.