Hiina transpordiministeeriumi, riikliku statistikabüroo ja tolliameti andmeil käitlesid sealsed suuremad sadamad selle aasta jaanuarist augustini 4,5 miljardit tonni kaupu, mis on 4,9% enam võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, teatab Transport Weekly.
Hiina laevandusala paistab toibuvat kauge maa majanduses kõige kiiremini. Ühtekokku käitlesid samal perioodil muud rannikusadamad käitlesid 3,1 miljardit tonni kaupu, mis on võrreldes eelmis aasta sama ajaga 4,8% enam.
Samal ajal kasvas jõesadamate kaubakäitlus 5,2% ehk 1,39 miljardi tonnini.
Sellel aastal jaanuarist augustini käitlesid Hiina sadamad 1,4 miljardit tonni kaupu, mis on 3,1% enam kui eelmise aasta samal perioodil.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.