Raudteevedu on Taanis alates 1998. aastast kuni 2008. aastani langenud 80%, ehkki transiitliiklus on sama ajaga paisunud 1 387 miljoni kauba tonnkilomeetrini, teatab Finland Logistics.
Taani juhtiva raudteeveo firma DB Schenker Raili tegevjuht Stig Kyster-Hansen osutas sellele arengufaktile selleks, et osutada, kuidas tegelikult pole enam mõtet opereerida mitetmel väiksel hajali teel senisel moel.
Selleks, et muuta rahvusvaheline kaubavedu tasuvakas, on DB Schenker Rail loonud kontseptsiooni, kus kaubavedu erinevatest firmadest oleks nö konsolideeritud ja saaks veetud pikemate rongidega. Siiski märkis Kyster-Hansen, et väga on vajlikud poliitilised otsused, mis vähendaksid makse sisevedudel ja välisvedudel, siis saaks kaubavedu taas tagasi rööbastele
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.