Raudteevedu on Taanis alates 1998. aastast kuni 2008. aastani langenud 80%, ehkki transiitliiklus on sama ajaga paisunud 1 387 miljoni kauba tonnkilomeetrini, teatab Finland Logistics.
Taani juhtiva raudteeveo firma DB Schenker Raili tegevjuht Stig Kyster-Hansen osutas sellele arengufaktile selleks, et osutada, kuidas tegelikult pole enam mõtet opereerida mitetmel väiksel hajali teel senisel moel.
Selleks, et muuta rahvusvaheline kaubavedu tasuvakas, on DB Schenker Rail loonud kontseptsiooni, kus kaubavedu erinevatest firmadest oleks nö konsolideeritud ja saaks veetud pikemate rongidega. Siiski märkis Kyster-Hansen, et väga on vajlikud poliitilised otsused, mis vähendaksid makse sisevedudel ja välisvedudel, siis saaks kaubavedu taas tagasi rööbastele
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.