• 30.09.09, 09:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soomes auto tankimine Euroopas pea kalleim

Võrreldes muude Eururoopa riikidega peab soomlane leppima 100 euro eest 14 liitrit väiksema bensiinikogusega, diislihind aga järgib keskmist joont, edastab taloussanomat.fi.
Nii maksavadki soomlased Euroopas pea kangeimat bensiiniliitri hinda. Kui põhjanaabrid saavad 100 euro eest 75,8 liitrit, siis poolakad 96 liitrit, hispaanlased 95 liitrit, britid 85 liitrit, eestlased üle 100 liitri. Eestlaste tarbimisrõõmu varjutab aga soomlastega võrreldes oluliselt madalam palgatase.
Taloussanomat imestab, et isegi suurema töömahuga bensiinimootoriga autoga saavad britid sõita soomlstest 100 kilomeetrit kaugemale.
Seevastu diiselmasinate omanikud pääsevad Soomes Euroopa keskmiste hindadega. Hõimuvelled saavad siis 100 euro eest ligi 100 liitrit diiselkütust, hispaanlased 106, kuid sakslased ja itaallased vaevalt 92 liitrit.
 
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele