Osaledes Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) turismikampaanias Rootsis, tutvustab Estonian Air läänenaabritele mugavaid otseühendusi Stockholmi ja Eesti linnade vahel, edastab lennufirma.
Sihtlinnadena esitletakse peale Tallinna ka Tartut, Kuressaaret ja Pärnut.
„Rootsi turistide seas läbi viidud uuringust on selgunud, et hinnatakse Eesti geograafilist lähedust ja meie spaateenuste laia valikut, samas on Rootsi turistide arv viimastel aastatel vähenenud,“ ütles EASi turismiarenduskeskuse direktor Tarmo Mutso.
Estonian Airi eesmärk on olla esimene eelistus nii Eestisse kui ka Eestist välja reisimisel, pakkudes mugavaid ja kiireid lennuühendusi, atraktiivseid piletihindu ja kõrgetasemelist teenust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
EASi Rootsi turismikampaania algas augusti lõpus ja see kestab kuni 29. novembrini. Kampaania eesmärgiks on elavdada kahe riigi vahelist turismi ning suurendada Eestit külastavate Rootsi turistide arvu
Eelmisel aastal reisis Estonian756 795 reisijat.
Lennufirma omanikud on Eesti riik, SAS Group ja investeerimsipank Cresco.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.