"Riia sadamasse tulevast 110 konteinerist laadime maha meie 20 - no siis on siin ju ka vaikne," pidas parajasti Riias töötav Miil OÜ juht Heiki Hütt jutte lätlaste konteinervedude edust liialdatuks.
Erinevust konteinervedude mahus Eestiga ta suurt ei näinud. Eks ole tõtt-öelda mõlemal maal konteineritega vaikne. Eestis on ju aastaga konteinerveod langenud 50%.
Samas pidas ta lätlaste raudteealast võimekust eestlastest paremaks. Näiteks on just Schenker käivitamas Riia ja Venemaa vahelist konteinerrongi, kuhu peakski konteinereid hakkama laadima just Miil OÜ.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Venemaaga äria ajamast lahkusime juba 1996. aastal - ja ei kahetse ka!" naeris ta.
Seotud lood
Läti Logistikute Ühingu esimees Aivars Taurins tõdes, et rahvusvaheliste konteinervedude pärast tuleb venelastega aina enam lahinguid lüüa, edastas uudiskeskkond eyefortransport.com
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.