USA valitsuse kuu aega kestnud ning sel esmaspäeval lõppenud programmi "Raha romu eest" suurimad võitjad olid väikeste autodele spetsialiseerunud Aasia tootjad eesotsas Toyotaga, kirjutab The New York Times.
USA transpordiministeerium teatas eile, et programmi raames tagastati 690 000 sõidukit ning riik andis nende vastu 2,9 miljardi dollari eest vautšereid väärtusega 3500 kuni 4500 dollarit tükk.
Abipaketi suurim võitja oli Toyota, kelle sõidukid moodustasid 19,4 protsenti uute sõidukite müügist. Ühendriikide autotootjad ise pidid leppima 38,6 protsendiga (General Motors 17,6, Ford Motor 14,4 ning Chrysler 6,6 protsenti). Jaapani suuremad autotootjad Toyata, Honda ning Nissan müüsid 41 protsenti programmi kogumahust.
Kõige paremini müüdud automark oli Toyota Corolla, millele järgnes Honda Civic, Toyota Camry, Ford Focus ja Hyundai Elantra.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.