USA valitsuse kuu aega kestnud ning sel esmaspäeval lõppenud programmi "Raha romu eest" suurimad võitjad olid väikeste autodele spetsialiseerunud Aasia tootjad eesotsas Toyotaga, kirjutab The New York Times.
USA transpordiministeerium teatas eile, et programmi raames tagastati 690 000 sõidukit ning riik andis nende vastu 2,9 miljardi dollari eest vautšereid väärtusega 3500 kuni 4500 dollarit tükk.
Abipaketi suurim võitja oli Toyota, kelle sõidukid moodustasid 19,4 protsenti uute sõidukite müügist. Ühendriikide autotootjad ise pidid leppima 38,6 protsendiga (General Motors 17,6, Ford Motor 14,4 ning Chrysler 6,6 protsenti). Jaapani suuremad autotootjad Toyata, Honda ning Nissan müüsid 41 protsenti programmi kogumahust.
Kõige paremini müüdud automark oli Toyota Corolla, millele järgnes Honda Civic, Toyota Camry, Ford Focus ja Hyundai Elantra.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.