• 24.08.09, 09:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Muhu kalasadam läbis ümbersünni

Laupäeval avati Lõunaranna sadam, mis on esimene jahisadam Muhumaal.
Sadam on renoveeritud vanast kalasadamast kokku 55 kaikohaga, millest 15 külalisalustele. Sadam suudab hetkel teenindada jahte, mille maksimaalne  süvis on kuni 2m.
Sadama renoveerimisega alustati 2007 aasta juunis. Investeeringuid on tehtud kokku 9miljonit Eesti krooni, sellest EAS (Ettevõtluse Arenduse Sihtasutus)  ca 2,45 miljonit Eesti krooni.
Laevaliikluseks avati Lõunaranna sadam 21. juunil. Sadama juurdepääsuteed on nõutekohaselt tähistatud ning sadamakai on varustatud jahtide teenindamiseks vajalike kommunikatsioonidega. Sadam on kantud ka sadamaregistrisse.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lõunaranna sadama omaniku Olaf Orgse teatel on käesoleva aasta suvel sadamat väisanud juba ühtekokku 76 jahtlaeva.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele