Laupäeval avati Lõunaranna sadam, mis on esimene jahisadam Muhumaal.
Sadam on renoveeritud vanast kalasadamast kokku 55 kaikohaga, millest 15 külalisalustele. Sadam suudab hetkel teenindada jahte, mille maksimaalne süvis on kuni 2m.
Sadama renoveerimisega alustati 2007 aasta juunis. Investeeringuid on tehtud kokku 9miljonit Eesti krooni, sellest EAS (Ettevõtluse Arenduse Sihtasutus) ca 2,45 miljonit Eesti krooni.
Laevaliikluseks avati Lõunaranna sadam 21. juunil. Sadama juurdepääsuteed on nõutekohaselt tähistatud ning sadamakai on varustatud jahtide teenindamiseks vajalike kommunikatsioonidega. Sadam on kantud ka sadamaregistrisse.
Lõunaranna sadama omaniku Olaf Orgse teatel on käesoleva aasta suvel sadamat väisanud juba ühtekokku 76 jahtlaeva.
Seotud lood
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.