• 14.08.09, 11:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leedo laevafirma uus graafik kisub Hiiumaal tüli

Väinamere Liinide poolt välja pakutud sõiduplaan, mille kohaselt teenindaks Hiiumaa liini vaid üks parvlaev kolme tunni tagant, on mugav vaid laevafirmale.
Hiiumaa ettevõtjate liidu juhatuse liikme Agur Nursi hinnangul tooks selline graafik saare ettevõtetele kaasa lisakulusid ja vähendaks nende konkurentsivõimet, kirjutab Hiiu Leht. Nursi sõnul peaksid ettevõtted hakkama lisaks palkama autojuhte, kuna vastasel juhul mindaks vastuollu töö- ja puhkeaja seadusega, mis määrab kui kaua autojuht järjest roolis tohib olla.
Teine lisakulu nii saare ettevõtetele kui organisatsioonidele on sundööbimised linnas, kuna ühe päevaga st normaalsel ajal ärgates ja uneajaks koju jõudes, nagu seni, enam linnaskäiku teha ei jõua.
"Näiteks, ühe senise graafiku muutmise vastase argumendina, mida varem pole käsitletud, toodi osalejate poolt esile maakonna bussiliinide ja koolibussi ühildatus ning nende haakumine laevagraafikutega," vahendas Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi lennundus- ja merendusosakonna juhataja Andres Lippmaa  Lippmaa, kelle soovitusel koostavad Hiiu maavalitsuse, omavalitsuste ja ettevõtjate liidu esindajad nüüd ministeeriumile uue kirja, milles selgitatakse, miks on Hiiumaa liinile vaja kaht parvlaeva ka pärast uue laeva liiniletulekut sügisel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Agur Nursi lootus, et ministeerium hiidlaste seisukohti seekord arvestab, on siiski tagasihoidlik: „Nii palju kui mäletan on laevafirma ministeeriumis läbi surunud kõik muudatused, mida on tahtnud."
Väinamere Liinid on Vjatšeslav Leedole kuuluva Saaremaa Laevakompanii tütarfirma.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele