Kuna Venemaa diskrimineerib Leedu hinnangul Leedu autovedajaid, võib riik pöörduda mitte ainult Euroopa Liidu, vaid ka ÜRO vastavate struktuuride poole, ütles Leedu asevälisminister Evaldas Ignatavicius.
"Võib aktiviseerida need struktuurid, kui normaalsed kanalid ei võimalda küsimust lahendada," ütles Ignatavicius. Ta külastas eile Lätis Terehhovo piiripunkti, kus Leedu veokijuhid on sunnitud Venemaale pääsu ootama ligi nädala, vahendas ERR.
Leedu välisministeerium kutsus puhkuselt tagasi saadiku Venemaal Antanas Vinkuse, kes otsib probleemile lahendust diplomaatiliste kanalite kaudu.
Venemaa saadik Leedus ütles, et vedajate probleemid ei ole seotud poliitikaga ning need tuleb lahendada ametkondade tasemel.
Seotud lood
Leedu veofirmad on hädas Venemaa karmistunud tollinõuetega.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.