Kuna Venemaa diskrimineerib Leedu hinnangul Leedu autovedajaid, võib riik pöörduda mitte ainult Euroopa Liidu, vaid ka ÜRO vastavate struktuuride poole, ütles Leedu asevälisminister Evaldas Ignatavicius.
"Võib aktiviseerida need struktuurid, kui normaalsed kanalid ei võimalda küsimust lahendada," ütles Ignatavicius. Ta külastas eile Lätis Terehhovo piiripunkti, kus Leedu veokijuhid on sunnitud Venemaale pääsu ootama ligi nädala, vahendas ERR.
Leedu välisministeerium kutsus puhkuselt tagasi saadiku Venemaal Antanas Vinkuse, kes otsib probleemile lahendust diplomaatiliste kanalite kaudu.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Venemaa saadik Leedus ütles, et vedajate probleemid ei ole seotud poliitikaga ning need tuleb lahendada ametkondade tasemel.
Seotud lood
Leedu veofirmad on hädas Venemaa karmistunud tollinõuetega.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.