• 06.08.09, 10:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

NOL: konteinerivedude langus pidurdus

Maailma üks juhtivamaid konteinerivedudekontserne Neptune Orient Lines teatas täna, et turul märgata olevatest taastumismärkidest lõpeb aasta kahjumis.
Singapuri riigifirma teenis tänavu teises kvartalis ligi kaks miljardit krooni kahjumit (möödunud aastal samal perioodil vormus tulemuseks veidi alla miljardi krooni kasumit). Poolaastatulemuseks kogunes üle nelja miljardi krooni kahjumit, vahendas Financial Times.
Kahanes ka teise kvartali käive, 38% võrra. Laevafirma põhjendas langust veohindade langemise ning viiendiku võrra vähenenud kaubamahtudega, mida vedas eest maailmakaubanduse jahtumine. Poolaastakäive andis järele 37% võrra.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lisaks on liinidelt ootele võetud 15 alust, mida sel aastal sõitma ilmselt ei panda, samuti vähendas ettevõtte üle-ookeanivedudel ning Euroopa-Aasia liinidel.
Aastatulemuseks ootab laevafirma kahjumit, mis on esimene pärast 2002. aastat.
Siiski rõhutas ettevõtte tegevjuht Ron Widdows, et langus on poolaastaga stabiliseerunud ning on märgata esimesi positiivseid märke.

Seotud lood

Uudised
  • 13.07.09, 16:35
Konteinerivedudel terendab 220 miljardine must auk
Kuniks konteinerivedusid pakkuvad firmad oma turuosa suurusele keskendunud ärimudeleid ja -plaane üle ei vaata, ei maksa konteinerivedudes positiivseid muutusi oodata. 
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele