• 06.08.09, 16:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lufthansa: päikeseta puhkus toob reisijale valuraha

Kui juhtub, et päikeseliseks plaanitud puhkust varjutavad sajupilved, maksab Lufthansa lennureisijale iga vihmapäeva eest kahjutasu.
Saksa lennufirma proovib üha rohkem kokku kuivavat reisimist taaselustada teenusega, mille järgi maksab kopensatsiooni iga vihmase puhkusepäeva eest. Niinimetatud päikesepaistekindlustus, mida pakutakse 36 sihtkohta puhul, toob reisijale kahjutasuks 20 kuni 200 eurot ehk ca 320 kuni 3200 krooni päevas.
Et sellest osa saada, peab lennureisija broneerima lennu enne 18. augustit septembriks või oktoobriks. Kahjutasu on päeva kohta võimalik nõuda, kui sihtkohas sajab vähemalt viis millimeetrit vihma. Selle aluseks võetakse Saksa ilmaveeb wetteronline.de.
Enamus sihtkohtadest katavad päikeselist Vahemererannikut ja Lähis-Ida, kuid on ka tuulisemaidd ja vihmasemaid linnu nagu Boston, New York, Philadelphia ja Washington DC.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lennufirma teatas uuest teenusest nädal pärast teise kvartali 88% kasumilangusest, mis langes umbes 600 miljoni kroonini.
Innovaator Lufthansa selle teenusega siiski pole. CNN andmeil teatasid juulis kaks Prantsusmaa reisifirmat Pierre et Vacances ja FranceLoc, et neilt reisi ostnud saavad kahjutasu, kui puhkusenädala jooksul sadas neli päeva vihma.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele