Kui juhtub, et päikeseliseks plaanitud puhkust varjutavad sajupilved, maksab Lufthansa lennureisijale iga vihmapäeva eest kahjutasu.
Saksa lennufirma proovib üha rohkem kokku kuivavat reisimist taaselustada teenusega, mille järgi maksab kopensatsiooni iga vihmase puhkusepäeva eest. Niinimetatud päikesepaistekindlustus, mida pakutakse 36 sihtkohta puhul, toob reisijale kahjutasuks 20 kuni 200 eurot ehk ca 320 kuni 3200 krooni päevas.
Et sellest osa saada, peab lennureisija broneerima lennu enne 18. augustit septembriks või oktoobriks. Kahjutasu on päeva kohta võimalik nõuda, kui sihtkohas sajab vähemalt viis millimeetrit vihma. Selle aluseks võetakse Saksa ilmaveeb wetteronline.de.
Enamus sihtkohtadest katavad päikeselist Vahemererannikut ja Lähis-Ida, kuid on ka tuulisemaidd ja vihmasemaid linnu nagu Boston, New York, Philadelphia ja Washington DC.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lennufirma teatas uuest teenusest nädal pärast teise kvartali 88% kasumilangusest, mis langes umbes 600 miljoni kroonini.
Innovaator Lufthansa selle teenusega siiski pole. CNN andmeil teatasid juulis kaks Prantsusmaa reisifirmat Pierre et Vacances ja FranceLoc, et neilt reisi ostnud saavad kahjutasu, kui puhkusenädala jooksul sadas neli päeva vihma.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.