BRC Autokeskuse müügijuht Alfred Hallika leiab, et uute autode müüjad oma kliendid ära rikkunud, pakkudes neile suuri, kuni 50% allahindlusi, mistõttu kliendid ootavad harjumuspäraselt suuri allahindlusi ka edaspidi.
Seda aga enam pakkuda ei suudeta. Nii on elavnemine võimalik pigem kasutatud autode turul.
"Täna valib klient hinda. Pole kindlat hinna- ega autoklassi, mida eelistatakse. Kui kliendile tundub, et hind on soodne, siis ta ostab. Ükskõik, kas auto maksab 100 000 või rohkem," rääkis Hallika.
Hallika sõnul on Kui uute autode müük on eelmise aastaga võrreldes kukkunud ligi 70%, siis kasutatud autode müük on ühikuliselt jäänud samaks, kukkunud on vaid hinnad.
Uute autode turg on 2009. aasta esimese kuue kuuga vähenenud 68% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
Loe kasutatud autode turust pikemalt tänasest Äripäevast.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Juunis müüdi Eestis 93 uut tarbeautot, mida on viie võrra enam kui maikuus. Poolaasta lõikes on tarbeautode müügi vähenemine olnud pea neljakordne. Kukkunud on pea kõikide klasside sõidukite müük.
Volvo ja Fordi autode ning tarbesõidukite müümisega tegelev Info-Auto müüs tänavu esimese poolaasta jooksul Fordi tarbeautosid kolm korda vähem kui möödunud aastal. Ettevõtte turundusdirektor Tiit Lillipuu sõnul ei osanud sellist müügilangust keegi ette prognoosida.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.