Soome lennufirma Finnair tahab Eesti turul oma positsiooni tugevdada ja värbab uusi töötajaid.
Personaliotsingufirma Mercuri Urival vahendusel täidetakse kaks ametikohta - Balti riikide müügi-, turundus- ja hinnakujunduse koordinaator ja kliendihaldur.
Uute ametikohtade tööks saab senisest veelgi aktiivsem koostöö reisifirmade ja korporatiivklientidega.
Reisijatearvu järgi oli Finnairil möödunud aastal Tallinna Lennujamas suuruselt teine ehk 9% turuosa.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Finnairi Baltimaade müügidirektorilt Jan-Michael Nigmannilt tema puhkuse tõttu kommentaari küsida ei saanud. Eestis on lennufirma esindatud filiaalina 1995. aastast.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.