Riik laiendas Pärnumaal Natura kaitseala nii, et see hõlmab ka mõne kilomeetri Pärnu-Ikla maanteest, Pärnu maavalitsuse hinnangul võib see pidurdada Via Baltica planeeringut.
"Via Baltica planeeringu edasiminek võib olla keerulisem, sest tegemist on Natura ala keskkonnamõju hindamisega, mis võib venitada protsessi. Teiselt poolt võib tekkida situatsioon, et see läheb rahaliselt kallimaks," rääkis Pärnu maavalitsuse planeeringutalituse juhataja Tiiu Pärn "Aktuaalsele kaamerale".
Keskkonnaameti kinnitusel Natura alade laiendamine Via Balticat segama ei hakka, sest kõnealuse kaitseala 1958. aastast pärineva kaitsekorra muutmine on käsil.
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.