Scania Eesti müügi- ja turundusjuht Alar Prääm ütles, et usub, et mingi perioodi kasutatud autode osakaal kasvab, kuid kulumise tõttu ja peamiselt rahvusvahelistel vedudel on siiski vaja osta ka uus, sest vana kulub.
"Ma ei näe selles probleemi, et praegu on kasutatud masin enam nõutud. Eks edaspidi ongi turul nii, et osadele sobib kasutatud vanem masin ka, kuid osadele on kindlasti vaja uut liisinguga autot, et tagada kliendile kvaliteetseim teenus. Eriti oluline on see joon rahvusvahelisel turul," lisas Prääm.
Prääm ei usu, et majanduse paranedes kohe kiiresti kasutatud autodest loobutakse. "Buumi ajal püüeldi uue poole, kahel viimasel aastal müüdi üle Eesti liisinguga 1500-1600 autot aastas – see on erakordne! Sellist asja enam ka uues majandustõusus ei tule, edaspidi ollakse konservatiivsemad," lisas Prääm.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.