• 29.06.09, 16:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Scania Eesti: kasutatud veokeid mõneks ajaks rohkem 

Scania Eesti müügi- ja turundusjuht Alar Prääm ütles, et usub, et mingi perioodi kasutatud autode osakaal kasvab, kuid kulumise tõttu ja peamiselt rahvusvahelistel vedudel on siiski vaja osta ka uus, sest vana kulub.
"Ma ei näe selles probleemi, et praegu on kasutatud masin enam nõutud. Eks edaspidi ongi turul nii, et osadele sobib kasutatud vanem masin ka, kuid osadele on kindlasti vaja uut liisinguga autot, et tagada kliendile kvaliteetseim teenus. Eriti oluline on see joon rahvusvahelisel turul," lisas Prääm.
Prääm ei usu, et majanduse paranedes kohe kiiresti kasutatud autodest loobutakse. "Buumi ajal püüeldi uue poole, kahel viimasel aastal müüdi üle Eesti liisinguga 1500-1600 autot aastas – see on erakordne! Sellist asja enam ka uues majandustõusus ei tule, edaspidi ollakse konservatiivsemad," lisas Prääm.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele