DSV Transport juhataja Jaan Lepp pidas kasutatud masinate võidukäiku tänases majanduses loogiliseks.
"Üldtõde on see, et majandusraskustes on remondiga kombineerimine lihtsam, kui igakuise liisingu tasumine," tõdes ta tänases Äripäevas.
"Kasutatud autodega tegutsejad jäävad ellu, liisingautodega opereerijatele jääb soovida vaid vastupidamist," iseloomustas ta nüüdset veoturgu.
Lepa tõdemusel nüüd on majanduses uudne olukord, kus viimased 10-15 aastat toiminud tõed on surnud. Liigsed võetud riskid pöörduvad nüüd riskija enda vastu ja üsna valusalt. See on nagu sõjaseisukord, kus igaüks püüab ellu jääda.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Kes sel aastal teeb plussi, on väga tubli; kes jääb nulli, on ka tubli … ikka väga, väga raske aasta on," iseloomustas ta vedajate olukorda, millesse valab õli ka 1. juulist kallinev kütus. Ku väiksemad kütuse hinnatõusud suudavad vedajad ise alla neelata, siis suuemad tuleb ikkagi kirjutada klientidele kraesse, ohkas Lepp raskelt selle tagajärgedele mõeldes.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.