• 26.06.09, 18:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kasutatud sõidukiga vedaja täna õnnega koos

Ehkki esiotsa võiks kasutatud auto remont olla kallim uue liisimisest, pääseb sellise masinaga vedaja igakuisest keskmiselt 40 000 kroonisest liisingmaksest ja saab pakkuda liisingautoga vedajast kuni 150 krooni odavamat teenuse tunnihinda.
"Veoturul võidavad nüüd need, kel on kasutatud autod!" teatas rõõmsalt veofirma Lajos AS omanik ja Eesti Rahvusvahelise Autovedajate Assotsiatsiooni president Einar Vallbaum. Sellise eelise peaks tagama täielikult oma ja korralik kasutatud veok hinnaga 200 000 – 600 000 krooni.
Võrdlusena toob veofirma Abiveod OÜ juht Raivo Pukk tutt-uued 2-3 miljonit krooni maksvad autod, mille kuuliising on kuni 50 000 krooni. Odavamatel on kuuliising umbes 25 000 krooni. Võrreldes kasutatud veokitega küsivad sellised "kaunitarid" raha ka lihtsalt seistes. Siis nii liisingmakset kui kaskot ja teisi kuumakseid.
"See kulu tiksub ikkagi: kas lihtsalt platsil seistes või Vene piiril oodates. Igal juhul on kahe päevaga ligi 4000 vastu pükse läinud," osatas Vallbaum.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loe pikemalt esmaspäevasest Äripäevast.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele