Ehkki esiotsa võiks kasutatud auto remont olla kallim uue liisimisest, pääseb sellise masinaga vedaja igakuisest keskmiselt 40 000 kroonisest liisingmaksest ja saab pakkuda liisingautoga vedajast kuni 150 krooni odavamat teenuse tunnihinda.
"Veoturul võidavad nüüd need, kel on kasutatud autod!" teatas rõõmsalt veofirma Lajos AS omanik ja Eesti Rahvusvahelise Autovedajate Assotsiatsiooni president Einar Vallbaum. Sellise eelise peaks tagama täielikult oma ja korralik kasutatud veok hinnaga 200 000 – 600 000 krooni.
Võrdlusena toob veofirma Abiveod OÜ juht Raivo Pukk tutt-uued 2-3 miljonit krooni maksvad autod, mille kuuliising on kuni 50 000 krooni. Odavamatel on kuuliising umbes 25 000 krooni. Võrreldes kasutatud veokitega küsivad sellised "kaunitarid" raha ka lihtsalt seistes. Siis nii liisingmakset kui kaskot ja teisi kuumakseid.
"See kulu tiksub ikkagi: kas lihtsalt platsil seistes või Vene piiril oodates. Igal juhul on kahe päevaga ligi 4000 vastu pükse läinud," osatas Vallbaum.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Loe pikemalt esmaspäevasest Äripäevast.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.