Autor: Rivo Sarapik • 26. juuni 2009

Kasutatud sõidukiga vedaja täna õnnega koos

Ehkki esiotsa võiks kasutatud auto remont olla kallim uue liisimisest, pääseb sellise masinaga vedaja igakuisest keskmiselt 40 000 kroonisest liisingmaksest ja saab pakkuda liisingautoga vedajast kuni 150 krooni odavamat teenuse tunnihinda.

"Veoturul võidavad nüüd need, kel on kasutatud autod!" teatas rõõmsalt veofirma Lajos AS omanik ja Eesti Rahvusvahelise Autovedajate Assotsiatsiooni president Einar Vallbaum. Sellise eelise peaks tagama täielikult oma ja korralik kasutatud veok hinnaga 200 000 – 600 000 krooni.

Võrdlusena toob veofirma Abiveod OÜ juht Raivo Pukk tutt-uued 2-3 miljonit krooni maksvad autod, mille kuuliising on kuni 50 000 krooni. Odavamatel on kuuliising umbes 25 000 krooni. Võrreldes kasutatud veokitega küsivad sellised "kaunitarid" raha ka lihtsalt seistes. Siis nii liisingmakset kui kaskot ja teisi kuumakseid.

"See kulu tiksub ikkagi: kas lihtsalt platsil seistes või Vene piiril oodates. Igal juhul on kahe päevaga ligi 4000 vastu pükse läinud," osatas Vallbaum.

Loe pikemalt esmaspäevasest Äripäevast.

 

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077